Tuesday, July 26, 2011

Segmen: Mari Cari Kembar Blogger

Assalamualaikum semua..

Apa khabar anda semua hari ini? Diharap semuanya sihat-sihat dan ceria belaka.

Hari ini saya terpanggil untuk join Segmen yang dianjurkan oleh Cik Najihah dimana beliau mencari blogger yang mempunyai tarikh lahir sama dengan anda semua. Macam saya, saya tak pasti samaada kawan-kawan bloger disana berkongsi tarikh lahir sama dengan saya. Saya dilahirkan pada 7/10/** (tahun tu biarlah RAHSIA). Jadi apa tunggu lagi silalah pada yang sudi tu joinlah segmen ini..



Syarat-syaratnya mudah sahaja sila rujuk dibawah ini dan jikalau anda tidak berapa pasti sila KLIK laman belog Cik Najihah untuk dapatkan gambaran dengan lebih terang.

1) Letak Header Cik Najihah
2) Dalam entry letak tarikh lahir anda
3) Dah siap hantar URL kat entry Cik Najihah.


So apa tunggu lagi...SILALAH!! Mana tau lepas ni anda semua boleh bertemu dengan kembar anda...

7 comments:

wahida said...

teringin jugak nak tau siapa blogger kembar saya..hehe...

gud luck sis!!

Rahmah Ram Ram said...

Wahida..jomlah join..mana tau dapt jumpa kembar pulak lepas ni... Tq singgah!

cik najihah said...

tenkiu for joining :)

MisS HoNeY said...

adus..nisa 7/9...hihi

hira said...

singgah sini dari segmen cik najihah. kunjungan dari bulan oktober. salam perkenalan. hehe :D

Panggil aku Han said...

singgah sini cari kembar...err kembar bulan lagi...heheh

http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/07/segmen-mari-cari-kembar-blogger.html

Shaherah said...

Chak chak.. Hye.. Sehat ke?
Shera lupe nk join segmen ni lar..
Tapi tak ape lar.. Shera singgah2 gak blog2 yg join.. Hehehe..
Shera lahir bulan 4.. birthday awak same ngan ayah shera ^_^
Meh lar singgah..

http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...