Thursday, July 14, 2011

Dah Lambat Kalau Saya nak Tiket David Archuleta Percuma Dari Darkbatman

Assalamualaikum dan selamat pagi semua,

Alahai..saya tahu dah habis tarikh tutupnyakan? SEMALAM...MAAF sangat-sanagat tak sempat nak post up entri ni semalam...tapi takpelah..saya nak berterima kasih pada kawan blogger saya ni sebab sudi nak tag saya.

Terima kasih pada blogger "Aku Dan Realiti" kerana sudi nak mengetag saya untuk join GA ticket David Archuleta.



Date: Tuesday (26th July)
Time: 8PM
Venue: Stadium Negara



Saya suka David Archuleta kerana dia berbakat dan lagu-lagu yang didendangkan nya juga sedap untuk halwa telinga saya.

Nak Promo jugaklah walaupaun dah tutup.

Pada kawan kawan yang berminat jemputlah ke laman belog Darkbatman untuk maklumat lanjut.

Kenalah TAG jugak.

Tetapi sebelum tu anda kenalah tag 3 orang rakan blogger anda untuk menyertai GA ini.

kawan-kawan saya yang cantik dan hensem:-

1) Aziela
2) Aidilangelo
3)Husin Blebel

Good Luck pada yang mengambil bahagian!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...