Tuesday, July 19, 2011

Terharu Lagi Haru Bila Belogku Terpilih...JAKUN!!

Assalamualaikum semua...





HAAAH!! BIAR BETUL??

Berkali-kali saya jengah ke belog En Kaki Wayang ni..TAK PERCAYA SAYA!! sesekali membacanya agak-agak terharu pula..(Maaflah En. Kaki Wayang, akak ni jakun sikit). Bukan apa sebab orang tak pernah terpilihlah katakan...sikit punya banyak join segemen tapi tak pernah orang nak endahkan...lagipun belog akak ni bukanlah bagus sangat macam belog MTT ke? Lulu Caldina ke? Mak Dara ke? Macam yang akak cakaplah belog akak ni biasa-biasa aje...tak best mana pun.

Terharu sangat-sangat dengan komen yang En Kaki Wayang berikan. Terima kasih banyak-banyak. Tanpa rakan-rakan seperti En. Kaki Wayang dan rakan blogger yang lain ni memang tak bermakna dan cerialah belog saya ni. Terima kasih pada kalian semua.

Pada En. Kaki Wayang, jangan berkecil hati ye, kalau akak tak senaraikan nama anda tetapi percayalah sememangnya akak suka menjengah belog anda dan semua rakan-rakan yang lain jika masa dan waktu mengizinkan akak berbuat demikian.

Dikesempatan ini akak tak dapatlah nak kasi hadiah apa-apapun yang best cuma ini yang akak boleh berikan sebagai tanda terima kasih (aduiyai jiwang plak...) Harap sudilah terima ye.



Terima kasih sekali lagi dan sila beri tunjuk ajar pada akak ye.

Pada rakan-rakan yang lain, sudi-sudikanlah meluangkan masa menjengah ke laman En. Kaki Wayang dan follow. Tak rugi!!

4 comments:

Aziela said...

huyoooo...mantap..mantap...bangga dengan pencapaian awak..

RamRamCute said...

berkat tunjuk ajar dan nasihat dari awak juga...terima kasih awak!

Kaki Wayang said...

Wah ada entri spesel untuk Kaki Wayang eh..wahhhh tq..terharu tahap gaban peringkat 18..KW faham bila kita ikut segmen tapi xde orang endahkan..takpe nanti KW akan reviewkan blog mama eh..leh bantu membantu menjana trafik...

Jangan lah puji melambung..sebenarnya tadi banyak yang KW bukak blog mereka..tapi blog mama jugak yang terpilih..semuanya sebab rezeki mama dan anak2..kem salam kat anak-anak yer..

BTW, thank you for made me special entry..

RamRamCute said...

Insyaallah dan tq yea.. Betul tu En Kaki Wayang sama-samalah kita bantu membantu dlm menjana traffic.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...