Friday, November 04, 2011

Artis Yang Penuh Kontroversi

Google


Pasti ramai yang mengenali beliau.  Artis ini dihujani dengan pelbagai kontroversi sepanjang penggiatan beliau dalam industri hiburan.


Baru-baru ini beliau mengejutkan dunia sekali lagi apabila aktres terbabit mengaku salah melanggar larangan atas kesalahan beliau sebelum ini.

Lindsay Lohan, dihukum penjara 30 hari,  tetapi kemungkinan besar dia hanya akan berada di dalam jel selama satu atau dua hari, kata pihak berkuasa.  Masalah kesesakan kronik di penjara menjadi alasan mengapa Lindsay dibebaskan jauh lebih awal daripada sepatutnya.

Pelepasan awal itu juga membolehkan Lindsay, 25, memenuhi kontraknya berbogel untuk majalah Playboy sebelum hadir untuk menjalani tempoh tahanan singkat minggu hadapan.

Lindsay bersetuju melakukan khidmat komuniti lebih lama di rumah mayat dan menjalani rawatan psikoterapi lanjut.  Hakim mengarahkan Lindsay melapor diri di penjara selewat-lewatnya 9 November ini atau berdepan dengan hukuman tambahan selama 270 hari lagi.

Dunia oh Dunia....

3 comments:

lyn at home said...

Assalammualikum,,Rahmah, lama lyn x singgah sini cantiklaa blog you ni..emm pasal LL ni kesian budak ni macam bayak sgt problemnya sedangkan bakat ada siann..hehehe apa2pun selamat hari raya haji ya!

umamahkinah said...

selalu sgt masuk brita dia ni.. heh

RamRamCute said...

@Lynn at home: Tq kak...dah lama kita tak berziarah..insyalllah saya singgah nanti ye.

@miss kinah: terima kasih sebab sudi singgah juga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...