Wednesday, January 11, 2012

BEN ASHAARI : BLOGLIST FEB 2012

Assalammualaikum....




Sepantas kilat menjoinkan diri untuk bersegmen dalam segmen anjuran Ben Ashaari.  Pada sesiapa yang nak joinkan diri tu silalah KLIK untuk maklumat lanjut.

Sedikit mengenai blog saya ini, kebanyakkannya blog yang saya tampilkan lebih kepada penceritaan mengenai kehidupan seharian saya yang beigitu ibuk bekerja dan juga menjadi seorang isteri dan ibu kepada tiga orang cahaya mata selain menitipkan entri-entri menarik (bagi saya) serta isu-isu semasa dalam dan luar negara buat para pembaca bloggers kesayangan yang sudi singgah dan juga sudi memberikan komen di dalam blog yang serba kekurangan ini.

Semoga kita semua dapat berkongsi-kongsi link dan pendapat selain dapat mengeratkan tali silaturrahim sesama islam dan kaum agar dapat melahirkan masyarakat yang berguna dan berilmu selain berinformasi

Salam kenal semua dan sudi-sudikanlah masukkan link saya dalam senarai ye.

39 comments:

sRie aRTy ! said...

“ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ? “
kalau nak, ni link blog saya :)
http://www.wonderfullythought.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-feb-2012.html

ERAZ FADLI said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA

http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-feb-2012.html

Jomkongsistory.com said...

SAYA BERMINAT.. JOM LA BERTUKAR LINK.. SAYA DAH LETAK LINK BLOG NI DALAM BLOGLIST SYA.. TQ

Fur Bites Pet Shop said...

JANGAN LUPA FOLLOW SKALI..

smilenajah93 said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA

Arra Ahmad said...

ya,sy dah letak dekat list..:)

Anonymous said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA :) n follow you too :)

Aimi Nadia said...

terima kaseh kerana dah datang ke blog saya.. dan saye dah letakan awak dalam bloglist saya :)
http://aiminadiagilax.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-februari-2012.html

Mak Usu said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA :)
dan Mak Usu follow sekali yer..
Nama dah dimasukkan ke bloglist.. :)

kis said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA

thanks..

RamRamCute said...

Terima kasih semua di atas kesudian anda menyinggah ke blog saya Insyaallah jangan risau kesemua anda telah saya sematkan ke dalam bloglist bulan February saya.

aimanfiez said...

“ YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA “

dah follow skly.. thnkss..

Razif Redz said...

YA SAYA BERMINAT .....
Link laman ini telah berada dalam senarai link Razifredz Blog .. TQ
Saya Follow sini juga

nurul ain izzaty. said...

saye berminat dan link anda sudah ada di bloglist saya :)

http://anakmakcikbedah.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-feb-2012

Anonymous said...

thanks for the invite. will add you at my list too :).

thanks ^_^

http://jieyalurvehym.blogspot.com/2012/01/segmen-20123-ben-ashaari-bloglist-feb.html

kak gojes said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA

kak gojes said...

tq..anda sudah berada dlm bloglist saya

9n0L4 said...

YA. SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA. TQ dear. jom listkan blog! ;)

Unknown said...

ya..sy berminat..sudah tambah kamu dalam blog list sye...thankzz yer..follow kamu.. :)

http://iniceritasepihidupku.blogspot.com/

shahazrin said...

saya terima...

shahazrin said...

saya terima...

fizafantagiro said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA

Dah masukkan awk dlm bloglist=)

Lida Rahim said...

comelnye header tu...

ok jom kita tukar-tukar.. LR setuju!

salam kenal

Nadiah said...

cantknya blog...

saya bermiinat..awak dah jadi jiran saya ye....

follow blog saya juga ye..saya dah folow awak...

Reena Sidek said...

Salam kak...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA

nanieydotcom said...

singgah jenguk kat sini.. done put ur link on my bloglist :)

Anonymous said...

YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA


syieda folo dan letakkan blog ni dalam list syieda ye?tqvm... =.=

Myalycia said...

Salam. Berminat sangat. Alycia dah masukkan dalam bloglist ;)

Emma said...

Hi.. Emma dah letak dlm bloglist.. hehehe

fana.akim said...

ye saya berminat! :) dah letak dah pun :p

Zam said...

yup, saya berminat, thanks :)

Munn Jaafar said...

akak, sy setuju utk tukar bloglist ye..kejap lg sy update k..keep in touch tau =)

ainul.zmrs said...

“ YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA “

:)

nurulainulfarhain.blogspot.com

Aziela said...

Saya terima...saya terima

Reena Sidek said...

Salam kak... sy dah masukkan blog akak dlm bloglist sy...

Nur Arifah said...

blog akak di bloglist saya..!!!

ridzuan sujari said...

ya, saya berminat.. =)
your blog on my list now.. please check...

Arra Ahmad said...

akak..blog sy xde dalam list.:)

smilenajah93 said...

xdepun blog kimmm .... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...