Friday, January 27, 2012

Telefon Bimbit Punca Darah Tinggi

Tahukah anda penggunaan telefon bimbit dalam tempoh yang lama boleh meningkatkan risiko tekanan darah tinggi. Ia berlaku apabila salur darah disempitkan oleh elektromagnetik frekuensi radio pada signal telefon bimbit berkenaan. Bahkan, bercakap lama di telefon juga akan meningkatkan jumlah bil. Ini juga salah satu sebab yang menjadikan darah tinggi tiba-tiba naik.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

ye ke ni??

Masz Sidek said...

better juga hp bila perlu jer... tak payah nak bergayut lama2...

wahida said...

dah lama tak bergayut lama2 kat hp sejak dah kawen ni...

LidaRahim said...

hehe ayat yg last tu lawak pulak ;p

sibbek LR jenis tak reti nak bergayut lama2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...