Monday, January 09, 2012

Segmen Review Belog By Azzah


Arrrgghhhh!! tensen tensen bila menunggu orang yang tak kunjung tiba....manalah perginya En Habi saya ni..dari tadi menunggu tak jugak kunjung tiba...kesian colleague saya ni (yang kena paksa) kena temankan saya duduk dipejabat sampai saya balik disebabkan takut punya pasal. hehehehe................ (saya ni penakut sebenarnya...takut tahap melampau)



Erm...ada yang menarik di petang-petang ni......Cik Azzah sayurlemak ada buat segmen.  SEMESTINYA saya tunggu-tunggu.  

Kalau Cik Azzah buat mesti dengan sukacitanya saya mencurik masa mengambil bahagian menjoinkan diri KERANA Cik Azzah merupakan followers saya yang KE-2 sudi mengikuti saya dalam dunia bloggers ini ketika saya memula memperkenalkan diri aka blog saya pada dunia luar yang sebelum ini saya 'private'kan.

Alhamdulillah berkat dari kunjungan kawan-kawan dari blog beliau dan BFF saya Pn Aziela maka diSINIlah saya menulis bersama-sama anda semua.


Semoga Cik Azzah sudi mereview blog saya dan yang tak seberapa ni dan terjah menerjah ke blog lain (kawan baru) jika berkesempatan serta sukses selalu.


Pada anda yang berminat sila KLIK untuk terus ke laman sesawang beliau dan mengetahui dengan lebih lanjut.



1 comments:

Azzah said...

salam,thanx join.blog cantik ni dah di review...jom singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...