Monday, January 02, 2012

Pavlova Idaman Ku..

Cuti tahun baru sambil sibuk menguruskan barangan persekolahan anak anak yang akan bermula esok hari saya ambil kesempatan dengan mencuba resepi baru kegemaran saya iaitu Pavlova.


Memula nak buat memang rasa macam tak berapa nak confident tapi lama lama tu 'redho' ajelah apa nak jadi pun sebab teringin sangat nak makan...hihihi.


Alhamdulillah menjadi jugak akhirnya Pavlova saya. Cuma komen daripada anak anak dan emak saya 'too sweet' maknanya kena kurangkan gula sikit.


Wokeh ini gambarnya yang saya ambil. Lepas ni tanpa ragu ragu boleh cuba lagi. Dan tak perlu beli lagi.... :)


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

Aziela said...

Yeayyyyy.....tercapai juga impian... Nampak sangat yum yum laa... mesti best nie...

RamRamCute said...

hihihih..berpoloh-poloh memukul telur putih sampai tak jatuh.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...