Monday, January 30, 2012

Isnin yang BLUE....ESSS


Assalammualaikum..........

Hari Isnin yang sungguh amat-amat memBOSANkan...........

Datang kerja dah setart jam sana sini..rata-rata orang ramai dah balik dan kembali bertugas seperti sediakala, Kaum Cina juga telah kembali membuka perniagaan mereka.

Petang ni balik MESTI dan WAJIB jam dan sesak...

Nak memulakan tugasan bukan main liatlah lagi...Mood sentiasa kelaut tak tahu hilang kemana..manjang takde mood aje.

Nak berhijrah (benti kerja) asyik tak jadi manjang, ada aje halangan.........tapi kalau fikir balik lebih baiklah kerja daripada duduk rumah STRESS plak nantik...jadi terpaksalah membatalkan niat dihati yang tak kesampaian tu...

Hai lah mood kembalilah dikau...bosannya datang bertugas hari ni...tengok muka kawan-kawan sepejabat pun umpama macam tak bemaya juga mereka datang bekerja...ada tu pepagi lagi dah buat muka masam macam limau purut macam muka tolak rezeki pun ada..hehehehe (sungguh saya meluat)

ish ish..."clear ur mind set"....selalulah fikir positif dan selalulah fikir yang kerja itu suatu ibadah yang dipertanggunjawabkan kepada kita semua.....

Sudah tu sudah...ceriakan hari dan sentiasa berkerja dengan penuh ketenangan jiwa dan raga...

BOSAN BOSAN BOSAN juga!!

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cuba tak membosankan diri nie :)

Prince said...

Dah lma cuti rasa sengal2 bdn nak mulakn kerja hri nih.
Mujurlah tak byk sgt kerja, blh melawat blog2 ",

Aziela said...

Sampai jem otak tak tau nak buat apa.... Mind block terus hari nie... aduhaiii....

fizafantagirO said...

say chessssss .. hihihi .. mmg kak .kalau senin jer memang tak de mood =) buhsan kan . tambah2 lagi kalau lepas cuti lame . huhu

Munnafendy said...

bila isnin je terus dilema...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...