Saturday, January 28, 2012

Bila Nak Buang Baru Nak Gali Lubang

Assalammualaikum...


Masyaallah........ Naik pening kepala saya dengan pelbagai jenis bau-bauan yang terdapat di sini.


Ada yang wangi, yang busuk, yang masam, yang tengit dan segala macam baulah yang ada pilih aje.


Arghh!!! Migraine migraine....


Inilah padahnya kalau buat perkara last minit. Tapi rasanya tak boleh avoid kalau pergi Jabatan Kerajaan di waktu cuti, beginilah jadinya. Nak tak nak kenalah hadap.


Walhasilnya sentiasalah beringat bila masa dan harinya pasport anda tamat dan perlu di perbaharui. Bak kata orang tua-tua "dah nak membuang baru nak gali lubang".


Hehehe...hailah pukul berapa nak tunggu ni..... Anak-anak dah bising kelaparan.


Mabbe we should eat and have some breakfast first before we came here. Macam ni nak pi makan pun payah dan takut sebab takut terlepas nombor.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

dyabunga said...

lama tu nk kena tunggu.. sempat pergi mkn tu

Mak Usu said...

Buat last minit mmg cam tu kan.. Sabar je la tunggu ek..
Mak Usu tag anda.. Jom jawap..
http://sejutarasamakusu.blogspot.com/2012/01/jawab-jangan-tak-jawab.html

Lady Milo said...

pun juga perangai saya.. suka last minit... tangguh-tangguh nak renew pasport.

mak encik | SZ said...

pssst...kak nak p trip mana?? hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...