Wednesday, December 14, 2011

5 Blog Wanita Pilihan Ku 2011


Assalammualaikum..



Ben Ashaari anjurkan lagi segmen yang menarik hari ini, Saya berkesempatan untuk melayakkan diri dengan memilih 5 blog wanita pilihan saya tahun 2011

Pilihan saya :-




1) Mak Dara 


Beliau merupakan wanita yang cekal dan superb di dalam penulisan skrip tv mahupun filem. Pencapaian beliau dan promo mengenai diri beliau tidak perlu untuk dipertikaikan lagi. Gaya penulisan beliau simple dan sesuai untuk dibaca oleh semua lapisan umur dan masyarakat. Tidak sia-sia usaha beliau yang pernah tercalon sebagai Top 6 Top kay Poh DiGi WWWOW Award.  Surprisingly beliau merupakan salah seorang ahli kumpulan D'Adza suatu waktu dulu. Tahniah Mak Dara.





Kecekalan beliau dalam mengisi serta mengejar masa bagi memberikan kepuasan dan komitmen pada semua bukan sahaja kepada suami dan anak yang tinggal di berlainan negeri malahan pada ibu bapa dan juga mertua.  Beliau sanggup travel tidak kira samaada pada hari bekerja ataupun tidak bagi memenuhi kehendak suami dan anak. She's a weekend mother. Salute akan pengorbanan beliau.  Rasanya, saya tak mampu untuk mejadi seperti beliau. 



Blog masakan yang sungguh meliurkan pada sesiapa yang menerjah.  Perut anda daripada kenyang terus lapar bilamana melihatkan akan presentasi serta kesedapan makanan tersebut even Puan Azlita membuat aiskrim malaysia yang simple pun membuatkan kita yang melihatnya teruja. Tahniah kepada beliau yang sememangnya pandai mempelbagaikan masakan dan menampilkan presentasi yang cukup menarik dan mengujakan pembaca seperti saya.




Salute kat akak sorang ni.  Otai dalam bidang penulisan. Beliau pernah menceburi bidang kewartawanan, Beliau merupakan seorang pelakon, penulis skrip drama dan filem.  Saya menyukai penulisan beliau yang simple dan senang untuk difahami.  Penulisan beliau very straight to the point dan tidak panjang berjela-jela.  Entri masakan yang dipaparkan oleh beliau sungguh menarik minat untuk kita membacanya.  Sekarang beliau begitu aktif menjadi agent membekalkan produk supplement Transfer Factor.  Dan saya merupakan salah seorang pengguna Teh Herba 4Life yang mana saya beli daripada rakan sepejabat saya yang berurusan terus dengan Kak Jee. Pada anda yang berminat silalah ke laman blog beliau untuk mengetahui dengan lebih lanjut.




Blog yang sungguh berinformasi dan boleh saya kategorikan sebagai blog akhbar kerana semua isu-isu semasa di dalam mahupun di luar negara ada termuat di dalam blog ini.  Tak perlu susah payah anda membuka setiap helaian akhbar mahupun online suratkhabar kerana kebanyakkan isu-isu semasa yang hangat pasti ada di dalam setiap entri yang beliau postingkan. Tahniah kepada Lulu kerana mempunyai sejumlah besar pengikut yang setia mengikuti entri-entri di dalam blog beliau termasuklah saya.

Harapan saya semoga kelima-lima blog wanita pilihan saya di atas terus maju dan sukses dan mempunyai sejumlah pengikut yang setia mengikuti perjalanan blog mereka tanpa rasa penat dan jemu.  Teruskan mewarnai dunia penulisan dan mencapai apa yang di impikan hingga ke peringkat yang lebih tinggi.


SIAPP!! Tutup Jam 5:00 petang ini.......


7 comments:

aReLaN said...

ala...sedihnya my blog tak tersenarai.wuuuu

RamRamCute said...

@aReLaN: jangan sedih-sedih ..in future kalau ada entri pasala blogger lelaki ..sis inculdekan nama arelan ye.. :)

Tie HT said...

semua blog best2 :)

Zehan Ilyana said...

wahh..mesti kene terjah semua belog ini..:)

SITI SORFIENA SYASHA said...

Saya singgah dari segmen yang sama :)

: Segmen : 5 blog wanita pilihan ku 2011

smilenajah93 said...

singgah jalan2 sini :)

farah jalikha said...

mari baca kisah farah dan my bff. doakan persahabatan kami kekal selamanya.

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/tips-menghadapi-kawan-baik-yang.html

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...