Friday, December 16, 2011

Jom Naikkan Trafik Blog!

Assalammualaikum w.b.t.


Hari ni tak pedulik..ada kelapangan dan setelah habis dari melakukan perkara yang penting yang terdapat dalam senarai saya, saya meluangkan masa untuk mengambil bahagian segmen anjuran Mak Dara Vouge kali ini..

Tak kisah kalau dah abis deadline ke apa..janji saya nak join jugak segmen ni...pedulik apa kan apa orang nak cakap...

For those yang tak berapa nak familiar dan baru nak mengenali diri saya juga blog saya yang tak seberapa ni lebih banyak menampilkan serta menceritakan kisah yang berkisar mengenai diri saya dan keluarga serta menyampaikan informasi semasa di dalam mahupun luar negara.  Saya seorang ibu yang mempunyai tiga orang anak dan masihbekerja . 

Jadi pada kawan-kawan yang sudi untuk berziarah dan menjadikan saya sebagai kenalan dan mengikuti saya Salam kenal dan semoga silaturrahim terus terjalin di antara kita semua. Amin....

Siap!!

Pada anda-anda yagn nak join segmen ni silalah kelik webpage MAK DARA

11 comments:

Mimie said...

ziarah kembali.. dr segmen sama :)

♥ wawawawa ♥ said...

aiii2!!! singgah sini!!!

Parin's wife said...

visit u back..done follow..follow balik tau ;p

Chum said...

balas singgahan .. dr segmen mak dara jugak .. hihi ..

RamRamCute said...

PAda kawan-kawan, terima kasih kerana sudi singgah ye..salam kenal dan jom kita terjah menerjah sesama kita... ^_^

::EIDA:: said...

hai hai hai... datang terjah balik... =)

Zai Zamree said...

ziarah kembali

amanina nasuha said...

singgah kunjungan..:-)))

minah senget said...

Singgah balik kat sini...hehe thq yer
Keep in touch
Comel doodle family:)

Mummy-Zerry said...

Salam. terjah sini pulak.. :)

ietams said...

singgah kat sini dari segmen mak dara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...