Sunday, December 04, 2011

Kambing Oh Kambing!

Hari Ahad penghabisan cuti wiken kami...today En Habi teringin nak makan "Lamb Chop" tapi tak nak makan di kedai, sebaliknya En Habi nak mencuba masakan di rumah sendiri.

Apa lagilah saya today bersilat didapur.  Lepas balik dari menemani En Habi dan anak anak makan cake dan minum hot choc di The Great Eastern Mall kami ke Damansara sekejap bertemu teman than singgah membeli barang barang untuk hidangan Lamb Chop petang ni.

Seronok dan gembira akhirnya Lamb Chop yang simple saya menjadi dan En Habi dan anak anak menyukainya.  Alhamdulillah lepas ni boleh buat lagi.

Published with Blogger-droid v2.0.1

4 comments:

Unknown said...

rajin ye..:)

RamRamCute said...

@diana : rajin x rajinlah sekali sekala kalau En Habi suruh masak kenalah ke dapur jugak. Hehehe....akak memang jarang masak sebab duk tinggal dgn emak jadi pape pun dia dh siap2 masakkan, akak bab tolong kupas bawang dan bahan lain tu oklah... Heheh

Aziela said...

Awaaakkkk.....pandainyaaaa!!! Sharelah resipi...huhuhuh...nampak menarik sangat... Mesti sedap...

RamRamCute said...

@Aziela: Alamak nak share resipi? saya men campak-campak aje bahannyer wak..tapi yang saya ingat saya gunakan sos tiram dan cajun seasoning untuk perapan selain tu macam biasa maiyonaise dan sos cili je...hikhikhik...resepi belasah aje ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...