Tuesday, December 13, 2011

Wish List 2012


Dunia BLOGGER bukan sahaja tempat untuk menceritakan akan perihal diri sendiri dengan menjalani kehidupan seharian bersama orang-orang disekeliling kita malahan ianya merupakan ejen untuk menyalurkan segala macam informasi serta pendapat yang dapat dikongsi bersama dengan teman-teman lain di dalam dunia maya ini.

Entri saya kali ini begitu berwawasan dan penuh keazaman umpama dah macam nak set KPI pulak..hehehehe..tapi nak juga cuba berikan pendapat yang bernas, manalah tau sedikit sebanyak dapat memotivasikan diri sendiri agar lebih cemerlang dan mencapai target yang ditetapkan iaitu pada tahun 2012.

  • Diam tak diam kita semua bakal meninggalkan tahun 2011 dalam masa tidak kurang 19 hari lagi.  Sudahkah impian anda terlaksana pada tahun 2011 atau pada tahun yang sudah sudah? Adakah MISI dan VISI anda tercapai atau dalam bahasa saintifiknya KPI  ada mencapai targetnya pada tahun ini?

Begitu banyak perancangan yang ada sesetengah blogger itu impikan antaranya seperti contoh, saya mengimpikan terlalu banyak "wishlist" yang dengan harapan dapat saya laksanakan pada tahun hadapan. Yelah tu....harap-harap dapatlah capai tahun hadapan ye.

Anda pula bagaimana?


6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

list thn ni pun x setel lagi kak..hehehe..

Rahmah Ram Ram said...

@Mrs Eady: Samalah kita ada jugak yang tertunggak lagi....huaaa

TiTi said...

makin lama makin bertambah wishlist! hehe nak senarai senang je, nak capai tu yg payah :D

Tihara said...

semuga semuanya tercapai Insya Allah :)

aReLaN said...

mga sme impian n harapan tercapai.insya-ALLAH

Rahmah Ram Ram said...

Semoga wish lish anda semua pada tahun hadapan tercapai ye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...