Monday, December 19, 2011

Lepas Niat..Alhamdulillah

Assalammualaikum...

Bersiaran kembali pada hari Isnin.. Selamat kembali bertugas pada mereka yang telah lama bercuti panjang dan selamat memulakan hari dan minggu yang baru ye.  Semoga hari ini merupakan hari yang paling terbaik bagi anda semua.


Oh ya! Hujung minggu baru ini saya telah membawa anak-anak melihat pameran Upin & Ipin di Muzium Negara...Alhamdulillah tercapai jugak hasrat anak-anak yang saban hari mengingatkan kami untuk membawa mereka ke sana. 


Bebudak bertiga tu memang dah sah-sah teruja dengan setiap yang dipamerkan di situ terutama sekali lil pwincess..siap menyanyi sengan hati lagi sepanjang berada di sana.


Dapatlah Abang merasakan sendiri pengalaman beliau melawat ke Muzium Negara..kalau tidak heboh setiap kali pergi bercuti nak melawat ke muzium....almaklumlah dekat sekolah sibuk duk cerita pasal muzium itu muzium ini..tapi dia tak pernah pergi..and now dorang dah dapat clear picture mengenai asal-usul sejarah dahulu kala...


Ini adalah sebahagian dari gambar-gambar yang sempat kami ambil ketika berada di sana...




Tapikan, dalam newspaper ada cakap turut diadakan Pameran Busana Perkahwinan Mutiara turut dipamerkan serentak di Muzium tapi bila saya pergi takde pun pape yang ada cuma kek warna putih besar belang hitam aje di pamerkan di situ.  Agaknya dah habis kot..bukanlah nak tengok sangat baju si Memey tu tapi dah alang-alang ke sana nak juga tengok barisan pakaian yang dikatakan MAHAL itu.

4 comments:

aReLaN said...

comel je gmbr.nk g muzium gak hr tu tp muzium seremban la tapi tetiba cancel sbb tkde orang pn.hahaha..upin ipin pn leh msuk muzium.

Rahmah Ram Ram said...

@arelan: meh lah singgah KL nukan takat upin ipin je..memacam lagi ada... :)

Aziela said...

Dah lama x pergi muzium..cantik dah sekarang. Mesti seronok kanak2 riang tu kan...

Rahmah Ram Ram said...

@Aziela: awak...bebudak 3 orang tu seronok tak henggat..tak nak balik si kecik tu...lari sana sini... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...