Thursday, December 08, 2011

Ramainyerrrrr.............

Assalammualaikum...




Alhamdulillah AKHIRNYA.....SETAKAT HARI INI saya telah selamat berziarah dan berblogwalking kerumah-rumah baru rakan-rakan, jiran sepapat bloggers Malaysia yang sudi meluangkan masa bersegmen bersama LULU CALDINA dan juga Blurr4evaBlurr anjuran Anyss Nadhira ......Insyaallah ada kelapangan saya sambung lagi BW saya.. 

Diam tak diam memang punyalah ramai blogger yang ada dan berkaliber di Malaysia ni...semuanya rata-rata mempunyai blog dan  bukan sahaja mencoretkan entri-entri menarik mengenai diri serta peribadi mereka malahan ada yang sudi berkongsi pendapat serta ilmu melalui blog masing-masing.  Antara kriteria pada sesetengah blog yang saya temui setakat hari ini berBW ialah:-

Blog yang kiut, miut, doodle yang cumel dan menarik
Blog yang ekstreme aka ganaz
Blog yang berbunga-bunga
Blog romantik
Blog yang sedap dan enak (makanan/resepi) 
Blog simple dan menarik 
Blog yang menggunakan pelbagai jenis nama yang pelik, unik, menarik 
Blog yang menggunakan nama blog yang sama dengan blog  yang lain contohnya penggunaan ayat "Saya suka Menaip", PWINCESS, Putra, Bicara Hati, Coretan Hati, My Diary dan sebagainya....ada beberapa buah blog yang dijumpai menggunakan nama sama cuma owner berlainan.

Tapi overall saya memang enjoy berziarah dan berkenalan dengan anda semua dan blog-blog yagn saya ziarahi kebanyakkannya amat sesuai untuk dibaca oleh semua peringkat umur dan wajar diteruskan dan dikekalkan di dalam dunia BLOGGER ini.

Tahniah pada anda semua dan semoga semuanya terus sukses dan maju dalam bidang penulisan BLOG dan sama-sama mewarnai dunia blogger Malaysia ini.  

SYABAS & TAHNIAH!!

13 comments:

Zylee Rahman said...

Hihi and tahniah untuk akak jugak :)

Fiza Rahman said...

Ziarah...jgn tak ziarah.

Saya tak sempat lagi join segmen lulu tu, esok mungkin ☺☺

Kayu Manis said...

selamat bersegmen ye..

RamRamCute said...

@Zylee Rahman : Terima kasih dan tahniah serta syabas pada awak juga...

@fiza : Join kalau ada kesempatan tau :)

@cinnamon.com : terima kasih dan tahnisah serta syabas pada awak juga kerana menjadi salah seorang bloggr malaysia

cerita best said...

blog pakjoe bla nk terjah sedih nie x ada org nk tejah sedih2 hahahha

Tie HT said...

blog saya jugak lah blog picisan :)

aReLaN said...

salam perkenalan.membalas ziarah n follow back.hehehe..

MERAN QAMAR said...

meran terjag u back....
jgn lupe sudi mempollow blog i keh...
wachaaaaaaa

suecomey said...

jalan2 dan folo nlog awak:) nice blog:)

siti said...

alamak..x jumpa cbox bila ada iklan nuffnag statik tu..komen kat sini jer la..hehe.. salam ziarah pepagi..;)

Aziela said...

Tahniahhh...Kagumnya dengan awak...

Unknown said...

nice :) name blog kite pelik tak...

Anonymous said...

he5.. done follow u dri segmen lulu.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...