Thursday, December 29, 2011

Year End Clearance

Assalammualaikum semua.....

Kembali bersiaran setelah bercuti seharian menguruskan barangan persekolahan anak-anak yang akan kembali kesekolah tahun 2012 dalam masa beberapa hari lagi.

Phew!! kopaklah jugak membeli segala perkakasan persekolahan mereka yang rata-rata semuanya perlu serba baru dan dibeli, tiada yang boleh dipakai lagi...tapi takpelah harap-harap rezeki sentiasa dimurahkan lagi untuk kebaikan serta kesejahteraan kami sekeluarga.

Semalam bercuti boleh dikatakan mata saya ni naik juling sana sini jualan penghabisan akhir tahun.  Year End Sale sanalah Year End Sale sinilah....sabar sungguh hati ini melihat "dugaan" tersebut.  Tetapi bukan hanya di pusat-pusat membeli belah ternama aje ada membuat promosi YES malahan berita baik bagi kawan-kawan bloggers saya yang ingin mencari make-up, pakaian, gubahan hantaran pengantin serta pakaian ranggi samaada untuk santai mahupun dinner, anda bolehlah berkunjung ke laman blog teman saya Pn. Hanita Bahrom dengan hanya klik di SINI dan layari link ini www.facebook.com/GobokTheBoutique untuk maklumat lanjutan.  

Pelbagai pakaian muslimah, baju kurung, baju fesyen dan pakaian untuk menghadiri acara keraian ada terjual disini...so silalah melawat ye.





Atau, anda juga boleh melawat terus ke butik beliau di alamat seperti di bawah ini :

Etha Bahrom
GOBOK the Boutique (also known as Etha Wedding Services)
27-1 Jalan AWF 3
Ampang Waterfront
Ampang 68000
Selangor.

HOTLINE : +6017350 5479 (SMS 10am - 8pm)
WEBSITE : www.ethaweddingservices.com (you may browse GOBOK the Boutique from here)

Jadi sudi-sudikanlah......


2 comments:

Lulu Caldina said...

wah... diskaun... kak, sihat?? ;)

RamRamCute said...

@Lulu Caldina: Sihat alhamdulillah, Lulu apa khabar? Singgah-singgahlah ke butik kawan akak tu ye :) Terima kasih singgah Lulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...