Friday, December 23, 2011

Ofis Lengang?

Assalammualaikum semua...

Pagi Jumaat yang indah dan barokah. Di harapkan agar hari ini anda semua sihat dan sejahtera serta berbahagia di samping yang tercinta.  Semoga hari ini merupakan hari yang terbaik bagi anda semua.

Seperti kebiasaan tututan yang di tuntut oleh semua orang untuk mencari rezeki. Saya kepejabat, tapi tulah nak cerita...kenapa ofis saya lengang, mana pergi semua orang? Takkan semuanya bercuti? Oh ya! terlupa pulak bukan ke hujung minggu ni public holiday sambung ke hari Isnin, mesti ramai yang ambil cuti nak menghabiskan cuti tahunan membawa keluarga pergi bercuti..bila lagi kan? Ada tu yang sibuk menguruskan majlis perkahwinan dan akan naik pelamin hujung minggu ni.  Minggu depan dan sah-sah minggu terakhir budak-budak cuti persekolahan dah tu lepas ni mesti sibuk nak menyiapkan barangan persekolahan untuk naik sekolah pulak.

Gambar Hiasan Cik Gugel

Selamat bercuti ye pada yang bercuti dan akan berangkat menuju ke destinasi yang hendak ditujui.  Selamat memandu dan berhati-hati.  Pada yang bakal melangsungkan perkahwinan tu Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke anak cucu dan pada rakan-rakan yang merayakan perayaan Hari Natal "Merry Christmas" and Happy Holiday.

Anda pulak bagaimana? Kemana menghabiskan cuti tahunan?

2 comments:

Fiza Rahman said...

Office saya pon lengang gak nih.

lady butterfly said...

me pon sme....mmg sunyi sepi opis....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...