Thursday, December 15, 2011

Ramlah Ram Versi Baru...

RAMLAH RAM

vs

RAHMAH RAM RAM



Huiiiii...jauh bezanya....saya orang biasa, dia tu artis ternama dan terkenal...apalah ada pada saya. Yang pastinya kami berdua TAK SAMA.

Hihihi... baru-baru ni Pn. Suzi ada meletakkan tajuk bagi entri beliau mengenai nama saya itu di SINI (perasan betul .. TERHARU)



Bercerita mengenai nama saya mabbe semua orang akan ingat nama saya macam Ramlah Ram..hihihihi...bukan, bukan..kalau nak tahu pronounciation nama saya ni Ram Ram . Nak tahu macam mana saya dapat nama ni? 


Eermmm...sebenarnya saya ni peminat cerita kartun The Flintstone, korang mesti pernah tengok kan? Dalam cerita tu kan ada watak anak kepada Barney Rubble dan Betty Rubble yang nama anaknya Bamm Bamm Rubble anak dia kan comel sangat kawan baik kepada Pebbles Flintstone.  Haa...atas sebab keOBSESsan saya terhadap kartun karakter tersebut maka saya sukalah nak meletakkan nama nickname saya dengan Ram Ram tambahan pula R.A.M adalah initial bagi kegunaan harian saya dalam urusan seharian di pejabat bagi mewakilkan nama penuh saya.


So macam mana, anda dah faham mengapa saya letakkan nama saya dengan RAM dibelakang.


(Gambar Ehsan Google)

5 comments:

Tihara said...

haah,silap2 sebut jadi ramlah ram..glemer tu :)

Rahmah Ram Ram said...

tihara : hihihi...jangan nanti kak ramlah ram marah pulak :)

mak encik | SZ said...

ooo..gitu kak... sedap plak! igtkan akak peminat lagu suri ram ram ram suri ram ram ....hihiihi

grOundnUt said...

hahahaha...macam ramlah ram yang suka melaram sambil karok lagu suriram?^^'

Rahmah Ram Ram said...

@SZ: lagu kanak-kanak zaman sekolah dedulu...hikhikhik...comel jugak tu

@grOunUt: macam pantun la pulak ye.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...