Monday, December 12, 2011

Blog

Berbelog bukan sahaja perlu menulis setiap patah perkataan dalam setiap entri malahan jika anda terlebih kreatif anda boleh memuatkan video dalam setiap penceritaan anda dalam bentuk belog.  Tak gitu?

Kepelbagaian serta kreativiti anda dalam setiap penceritaan boleh dilakukan dalam pelbagai bentuk jadi bagi yang suka membuat aksi dalam penceritaan mereka apa nak susah cerita ajelah dengan mimik muka dan disulami dengan muzik latar /background sserta disulami dengan aksi untuk menarik minat pembaca cuma kerjanya agak remeh dan lama kerana ianya perlu di edit berbanding dengan hanya anda perlu menaip dan menekspresikan perasaan anda ketika anda sedang marah, meluat atau suka dalam setiap bait perkataan anda.

Bagi saya kreativtiti anda ketika berbelog terletak pada individu tersebut dalam mempresentasikan kisah dan penceritaan mereka.  Yang penting idea dan cerita tidak diceduk dari mana-mana individu lain dan bergantung kepada orang untuk membacanya ataupun tidak.


3 comments:

aReLaN said...

betul3.yg pnting hepi berblog.hehehe

TiTi said...

betul tu, berblog ini mcm meluahkan pandangan tanpa suara, kalau kite cakap belum tentu dgr kan, so kena kreatif kalau nak org baca :D

Prettywrite said...

penulisan setiap orang adalah berbeza melainkan entry tu adalah entry cilok..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...